Yangın
₺210,00 Orijinal fiyat: ₺210,00.₺168,00Şu andaki fiyat: ₺168,00.
5 adet stokta
Yangın
“Bazen geçmişinle yüzleşmeden geleceğe yürüyemezsin…”
Laren, terk edilmişliğin ve yalnızlığın içinde büyüdü. Sokaklar ona hiçbir şey vermezken dövüş ringleri hayatta kalmayı öğretti. Ama bir gün, geçmiş kapısını çaldığında, içindeki gerçek yangın başladı.
Kim olduğunu bilmeden yaşamak mı daha zor, yoksa gerçeği öğrendikten sonra kendinle yüzleşmek mi?
Laren artık sadece rakipleriyle değil, kendi geçmişiyle de savaşmak zorunda. Ailesinin ona bıraktığı sırlarla, kalbinde taşıdığı boşlukla ve içinde büyüyen öfkeyle…
Gerçek, her zaman iyileştirmez.
Bazen seni yakar.
Cavide Aleyna Tektaş’tan, kimlik arayışı ve duygusal dönüşümle yoğrulmuş güçlü bir gençlik romanı. YANGIN, seni hem gözyaşlarına boğacak hem de içindeki gücü hatırlatacak.
İlgili ürünler
Hachiko
Bundan 100 yıl kadar önce, bir köpekle bir profesör arasında, sonraları tüm dünyayı derinden etkileyecek bir dostluk başladı. Fakat bu dostlar, profesörün ölümüyle kısa süre sonra ayrılmak zorunda kaldı. Peki bir köpeğe ölümün ne olduğunu anlatabilir misiniz? Elbette hayır. İşte Hachiko da bu yüzden, en yakın dostunu yaklaşık 10 yıl boyunca bekledi. Hem de her gün, aynı saatte ve aynı yerde. Köpekler, yüzyıllardan beri insanların en sadık
dostlarıdır. Ancak bazı dostluklar, filmlere ve kitaplara konu olacak kadar büyük izler bırakmıştır hafızalarda. Sahibini yıllarca, sabırla beklediği tren istasyonuna heykeli dikilen Hachiko’nun hikayesi, genç yaşlı demeden tüm kalpleri ısıtacak türden. Hachiko bize hiçbir zaman vazgeçmemeyi öğretti. Bize sadakati ve bağlılığı öğretti. Umudu ve inancı öğretti. Sabrı ve sorumluluğu öğretti. Ama hepsinden öte, Hachiko bize arkadaşlığın gerçek anlamını ve Sevdiklerimizi asla unutmamayı öğretti.
Teşekkürler, Hachıko.
Sevdim Gitti
Çırpınıyorum, boğuluyorum.
Olmadığın her an biraz daha
ölüyorum, biraz daha seviyorum.
Bir yerden eksiliyor, bir
yerden büyüyorum. Yokluğunda
eksiğim, tamamlanamıyorum.
Beni sevmediğin her an yok
oluyorum, parçalanıyorum.
Oysa ne güzel severdik birbirimizi,
hep en acıyan yerlerimizden
öpmez miydik? Hep sarmaz mıydık
yaralarımızı?
Gel artık, ben hep buradayım.
Sensiz eksiğim, yalnızım.
Gel artık.
Bıraktığın yerdeyim.

Değerlendirmeler
Henüz değerlendirme yapılmadı.