Stalingrad’da Kar Topu
₺375,00 Orijinal fiyat: ₺375,00.₺310,00Şu andaki fiyat: ₺310,00.
1 adet stokta
Stalingrad’da Kar Topu
Stalingrad’da Kar Topu, Nedret Kılıç’ın dördüncü romanı. Yazar bu kez Ferko’nun, Marie’nin ve Çaykovski’nin öyküsünü anlatıyor. Geri dönüşlerle, bilinç akışıyla çalkantılı yakın dönemin bu tutunamayan kahramanlarından kesitler sunuyor. Tıpkı öteki romanları Şedaraban’da, Kornelyus’un Ezgisi’nde, Dokunulmaz’da olduğu gibi… Bu yeni roman İstanbul-Caddebostan sahilinde başlayıp kum fırtınası, mavi düşler, ulu ağaçlar eşliğinde gelişiyor ve geçmişle gelecek bir kar topuna dönüşüyor. İnançlar ve arzular, insan zihninin sınırları çerçevesinde sevgiyi, şefkati ve aynı zamanda en ilkel, en sert eylemleri de şekillendiriyor. Stalingrad’da Kar Topu’nun yüz otuz yıla yayılan, beş ülkede geçen ve sekiz ana öyküden oluşan özgün olay örgüsü yaşama dair bu karşıtlıklarla, günümüz insanının ibretlik serüvenini yansıtıyor.
İlgili ürünler
Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu – Anonim Yayıncılık
Hachiko
Bundan 100 yıl kadar önce, bir köpekle bir profesör arasında, sonraları tüm dünyayı derinden etkileyecek bir dostluk başladı. Fakat bu dostlar, profesörün ölümüyle kısa süre sonra ayrılmak zorunda kaldı. Peki bir köpeğe ölümün ne olduğunu anlatabilir misiniz? Elbette hayır. İşte Hachiko da bu yüzden, en yakın dostunu yaklaşık 10 yıl boyunca bekledi. Hem de her gün, aynı saatte ve aynı yerde. Köpekler, yüzyıllardan beri insanların en sadık
dostlarıdır. Ancak bazı dostluklar, filmlere ve kitaplara konu olacak kadar büyük izler bırakmıştır hafızalarda. Sahibini yıllarca, sabırla beklediği tren istasyonuna heykeli dikilen Hachiko’nun hikayesi, genç yaşlı demeden tüm kalpleri ısıtacak türden. Hachiko bize hiçbir zaman vazgeçmemeyi öğretti. Bize sadakati ve bağlılığı öğretti. Umudu ve inancı öğretti. Sabrı ve sorumluluğu öğretti. Ama hepsinden öte, Hachiko bize arkadaşlığın gerçek anlamını ve Sevdiklerimizi asla unutmamayı öğretti.
Teşekkürler, Hachıko.
Sevdim Gitti
Çırpınıyorum, boğuluyorum.
Olmadığın her an biraz daha
ölüyorum, biraz daha seviyorum.
Bir yerden eksiliyor, bir
yerden büyüyorum. Yokluğunda
eksiğim, tamamlanamıyorum.
Beni sevmediğin her an yok
oluyorum, parçalanıyorum.
Oysa ne güzel severdik birbirimizi,
hep en acıyan yerlerimizden
öpmez miydik? Hep sarmaz mıydık
yaralarımızı?
Gel artık, ben hep buradayım.
Sensiz eksiğim, yalnızım.
Gel artık.
Bıraktığın yerdeyim.

Değerlendirmeler
Henüz değerlendirme yapılmadı.