Medusa’nın Ölü Kumları 2 (Ciltli Özel Baskı)
₺619,00 Orijinal fiyat: ₺619,00.₺495,00Şu andaki fiyat: ₺495,00.
1 adet stokta
Medusa’nın Ölü Kumları 2 (Ciltli Özel Baskı)
KIYAMETİN İSYANI BAŞLIYOR!
Araf’ta umduğundan daha fazlasını bulan Elzem, Orta Çağ’ın zorlu şartlarına uyum sağlamaya başlamıştır. Hiç ummadığı bir yerde, büyülü bir evrende aşk karşısına çıktığında artık eve dönmek istediğinden bile emin değildir. Ancak her geçen günle kendi hakkındaki korkunç sırları keşfettiğinde hislerini ve kararlarını sorgulamaya başlar. Doğumuyla ilgili çarpıcı gerçeklerin gizemini çözdüğünde ise ihanet hiç ummadığı bir yerden gelir.
Bu, ölümden doğan bir kadının içine çekildiği korkunç bir takastır:
Bir hayata karşılık onun hayatı…
Ama kader er ya da geç adaleti sağlayacak ve Ölüler Diyarı kendisine ait olanın peşine düşecektir.
“ONLAR TAHTLARINDA OTURABİLİR. BEN BAŞLI BAŞINA BİR KRALLIĞIM.”
İlgili ürünler
Berdel 2
Sonunu görmediği yolu yürümekten hep korkan bir adamdı
Rezan Şahmaran. Hayal kırıklıklarına uğramaktan hoşlanmayan, insanlara çok sevmediği müddetçe bağlanmayan, sevgisini heba etmeyen bir adamdı.
Zorlu yolların sonunda hayatına bir kadın girdi.
Önünü arkasını düşünmeyi, olanların sonucunu
ölçüp biçmeyi unutturdu ve korkusuzca sona gidebileceğini öğretti o kadın.
Hesapsız kitapsız yürümenin güzel tarafını
bu kadın sayesinde öğrendi. İstemediği, sevmediğini defalarca kez yüzüne vurduğu
kadını bir felaketin sonunda kaybetti.
Kaybetmekten korkan bir aşık olacağı aklının ucundan geçmezdi. Nitekim Rezan Şahmaran’ın kalbi sevdanın yakıcı ateşine yandı. Yandı ve kaybetmekten ölesiye korktu.
Bir zamanlar sevmediği kadına, korkusunu pervasızca haykırdı:
Allah der ki; kimi benden çok seversen onu senden alırım.
Ve ekler: Onsuz yaşayamam deme, seni onsuz da yaşatırım.
Yemin ederim seni benden önce alacak diye
çok sevmekten korkuyorum!
Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu – Anonim Yayıncılık
Sevdim Gitti
Çırpınıyorum, boğuluyorum.
Olmadığın her an biraz daha
ölüyorum, biraz daha seviyorum.
Bir yerden eksiliyor, bir
yerden büyüyorum. Yokluğunda
eksiğim, tamamlanamıyorum.
Beni sevmediğin her an yok
oluyorum, parçalanıyorum.
Oysa ne güzel severdik birbirimizi,
hep en acıyan yerlerimizden
öpmez miydik? Hep sarmaz mıydık
yaralarımızı?
Gel artık, ben hep buradayım.
Sensiz eksiğim, yalnızım.
Gel artık.
Bıraktığın yerdeyim.

Değerlendirmeler
Henüz değerlendirme yapılmadı.