Akraba
₺89,00 Orijinal fiyat: ₺89,00.₺72,00Şu andaki fiyat: ₺72,00.
5 adet stokta
Akraba
“Nerden gidiiim abi?”
“Samanyolu’na çık, Küçük Ayı’nın solundan git!”
Taksi şoförü, yanında oturan Sinan’a, ardından da dikiz aynasından çocuğa baktı.
“Ufaklık çok şirin. Adı ne?”
“Ne bileyim ben!”
Şoför bu kez ciddi bir hayretle baktı tuhaf müşterisine.
“Adın neydi lan senin harbiden?” diye sordu Sinan.
“Söylemicem,” dedi Ali somurtarak. Sinan tekrar önüne döndü.
“Söylemezsen söyleme!”
Durumdan hayli işkillenmiş olan taksiciye değil, yola bakarak konuştu;
“Zaten gidecek yarın. Bilmesek de olur!”
Akrabalık bağı nedir?
Kanların birbirine benzemesi…
Genlerin komşuluğu, tanışıklığı ve aynı soydan geliyor olmanın sorumluluğu
ve değiştirilemez ortaklığı?
Bu mudur esas olan?
Seçemez miyiz ailemizi? Seçemez miyiz kardeşimizi?
Gerçekten mi?
İlgili ürünler
Berdel 2
Sonunu görmediği yolu yürümekten hep korkan bir adamdı
Rezan Şahmaran. Hayal kırıklıklarına uğramaktan hoşlanmayan, insanlara çok sevmediği müddetçe bağlanmayan, sevgisini heba etmeyen bir adamdı.
Zorlu yolların sonunda hayatına bir kadın girdi.
Önünü arkasını düşünmeyi, olanların sonucunu
ölçüp biçmeyi unutturdu ve korkusuzca sona gidebileceğini öğretti o kadın.
Hesapsız kitapsız yürümenin güzel tarafını
bu kadın sayesinde öğrendi. İstemediği, sevmediğini defalarca kez yüzüne vurduğu
kadını bir felaketin sonunda kaybetti.
Kaybetmekten korkan bir aşık olacağı aklının ucundan geçmezdi. Nitekim Rezan Şahmaran’ın kalbi sevdanın yakıcı ateşine yandı. Yandı ve kaybetmekten ölesiye korktu.
Bir zamanlar sevmediği kadına, korkusunu pervasızca haykırdı:
Allah der ki; kimi benden çok seversen onu senden alırım.
Ve ekler: Onsuz yaşayamam deme, seni onsuz da yaşatırım.
Yemin ederim seni benden önce alacak diye
çok sevmekten korkuyorum!
Sevdim Gitti
Çırpınıyorum, boğuluyorum.
Olmadığın her an biraz daha
ölüyorum, biraz daha seviyorum.
Bir yerden eksiliyor, bir
yerden büyüyorum. Yokluğunda
eksiğim, tamamlanamıyorum.
Beni sevmediğin her an yok
oluyorum, parçalanıyorum.
Oysa ne güzel severdik birbirimizi,
hep en acıyan yerlerimizden
öpmez miydik? Hep sarmaz mıydık
yaralarımızı?
Gel artık, ben hep buradayım.
Sensiz eksiğim, yalnızım.
Gel artık.
Bıraktığın yerdeyim.

Değerlendirmeler
Henüz değerlendirme yapılmadı.