Babamın Vasiyeti – 2
₺198,50 Orijinal fiyat: ₺198,50.₺164,00Şu andaki fiyat: ₺164,00.
1 adet stokta
Babamın Vasiyeti – 2
Her şey yaklaşık bir buçuk sene önce, Ahmet Karabulut’un vasiyetiyle başladı. Yağmur, babasının son isteği üzerine Buğra ile evlenip mutlu bir hayata adım atar. Yaşananlardan sonra, çift ortak bir kararla İzmir’e yerleşmeye karar verir. Genç kadın, kendisini koca şehirde yapayalnız hissederken, en yakın dostu Didem’in İzmir’e gelmesiyle her şey değişir. Didem’in bebek beklediğini öğrenen Yağmur çok sevinir ama yeni evli arkadaşı mutlu değildir ve bu durum en çok bebeğin babası Emir’i çok üzer. Annesiyle babasının iş nedeniyle yurtdışına çıkmasını fırsat bilen Melisa, zamanını sözlüsü Savaş ile geçirmeye karar verir. Evlilik teklifi aldığını babasından sır gibi saklayan genç kızı, kötü bir sürpriz beklemektedir.
İlgili ürünler
Hachiko
Bundan 100 yıl kadar önce, bir köpekle bir profesör arasında, sonraları tüm dünyayı derinden etkileyecek bir dostluk başladı. Fakat bu dostlar, profesörün ölümüyle kısa süre sonra ayrılmak zorunda kaldı. Peki bir köpeğe ölümün ne olduğunu anlatabilir misiniz? Elbette hayır. İşte Hachiko da bu yüzden, en yakın dostunu yaklaşık 10 yıl boyunca bekledi. Hem de her gün, aynı saatte ve aynı yerde. Köpekler, yüzyıllardan beri insanların en sadık
dostlarıdır. Ancak bazı dostluklar, filmlere ve kitaplara konu olacak kadar büyük izler bırakmıştır hafızalarda. Sahibini yıllarca, sabırla beklediği tren istasyonuna heykeli dikilen Hachiko’nun hikayesi, genç yaşlı demeden tüm kalpleri ısıtacak türden. Hachiko bize hiçbir zaman vazgeçmemeyi öğretti. Bize sadakati ve bağlılığı öğretti. Umudu ve inancı öğretti. Sabrı ve sorumluluğu öğretti. Ama hepsinden öte, Hachiko bize arkadaşlığın gerçek anlamını ve Sevdiklerimizi asla unutmamayı öğretti.
Teşekkürler, Hachıko.
Sevdim Gitti
Çırpınıyorum, boğuluyorum.
Olmadığın her an biraz daha
ölüyorum, biraz daha seviyorum.
Bir yerden eksiliyor, bir
yerden büyüyorum. Yokluğunda
eksiğim, tamamlanamıyorum.
Beni sevmediğin her an yok
oluyorum, parçalanıyorum.
Oysa ne güzel severdik birbirimizi,
hep en acıyan yerlerimizden
öpmez miydik? Hep sarmaz mıydık
yaralarımızı?
Gel artık, ben hep buradayım.
Sensiz eksiğim, yalnızım.
Gel artık.
Bıraktığın yerdeyim.

Değerlendirmeler
Henüz değerlendirme yapılmadı.