Yeşilin Kızı Anne 3 Adanın Kızı (Ciltli)
₺500,00 Orijinal fiyat: ₺500,00.₺413,00Şu andaki fiyat: ₺413,00.
1 adet stokta
Yeşilin Kızı Anne 3 Adanın Kızı (Ciltli)
“Ben ışıltılar ve mermer köşkler istemiyorum. Sadece SENİ istiyorum.”
Anne Shirley artık iyice serpilip büyümüştür. Çocukluğuna veda eden Anne, Redmond Koleji’ne doğru yola çıkar.
Eski arkadaşı Prissy Grant onu hareketli ve kalabalık şehir Kingsport’ta beklerken, yanında uçarı yeni arkadaşı Philippa Gordon’la birlikte, Avonlea’ya ait taşra anılarını bavuluna koyar ve yepyeni, sürprizlerle dolu bir hayatı keşfe çıkar.
Anne burada hayal edebileceği en korkunç arkadaşından evlilik teklifi alır, ilk hikâyesini satar ve ona acı dolu bir ders veren, tatsız bir trajediyle karşı karşıya kalır. Anne, arkadaşlarıyla birlikte eski kır evine taşındığında ise kalbi, huysuz kara bir kedi tarafından fethedilir ve gözyaşları kahkahalara dönüşür.
Tüm bunların yanında Anne, yakışıklı Gilbert Blythe’ın da onun kalbini fethetmeye çalıştığından habersizdir.
“İnsanların büyümek, evlenmek ve değişmek zorunda olmaları ne korkunç!”
İlgili ürünler
Berdel 2
Sonunu görmediği yolu yürümekten hep korkan bir adamdı
Rezan Şahmaran. Hayal kırıklıklarına uğramaktan hoşlanmayan, insanlara çok sevmediği müddetçe bağlanmayan, sevgisini heba etmeyen bir adamdı.
Zorlu yolların sonunda hayatına bir kadın girdi.
Önünü arkasını düşünmeyi, olanların sonucunu
ölçüp biçmeyi unutturdu ve korkusuzca sona gidebileceğini öğretti o kadın.
Hesapsız kitapsız yürümenin güzel tarafını
bu kadın sayesinde öğrendi. İstemediği, sevmediğini defalarca kez yüzüne vurduğu
kadını bir felaketin sonunda kaybetti.
Kaybetmekten korkan bir aşık olacağı aklının ucundan geçmezdi. Nitekim Rezan Şahmaran’ın kalbi sevdanın yakıcı ateşine yandı. Yandı ve kaybetmekten ölesiye korktu.
Bir zamanlar sevmediği kadına, korkusunu pervasızca haykırdı:
Allah der ki; kimi benden çok seversen onu senden alırım.
Ve ekler: Onsuz yaşayamam deme, seni onsuz da yaşatırım.
Yemin ederim seni benden önce alacak diye
çok sevmekten korkuyorum!
Sevdim Gitti
Çırpınıyorum, boğuluyorum.
Olmadığın her an biraz daha
ölüyorum, biraz daha seviyorum.
Bir yerden eksiliyor, bir
yerden büyüyorum. Yokluğunda
eksiğim, tamamlanamıyorum.
Beni sevmediğin her an yok
oluyorum, parçalanıyorum.
Oysa ne güzel severdik birbirimizi,
hep en acıyan yerlerimizden
öpmez miydik? Hep sarmaz mıydık
yaralarımızı?
Gel artık, ben hep buradayım.
Sensiz eksiğim, yalnızım.
Gel artık.
Bıraktığın yerdeyim.

Değerlendirmeler
Henüz değerlendirme yapılmadı.