Unuttum Sanma
₺219,00 Orijinal fiyat: ₺219,00.₺175,00Şu andaki fiyat: ₺175,00.
3 adet stokta
Unuttum Sanma
“İnsanın aldığı her nefes, ölüme ‘Geliyorum!’ diyen bir selamdır.”
Kaleme almış olduğu eserlerle okurların gönlünde taht kuran yazar Bilal Civelek, sizleri bu kez insanlığın en büyük yarası olan şiddet ve terör olaylarının gölgesindeki dramatik bir aşk hikayesiyle derin bir vicdan yolculuğunu çıkarıyor.
Bu hikâyeyi okuduktan sonra muhtemelen bir rüyadan uyanmış hissedecek; hafifçe geriye yaslanarak şu sözleri mırıldanacaksınız:
“Sakın onlarla gitme!
Onlar, kötülüklerinden başka kaybedecekleri olmayan bir sürüdür.
Zaten karanlıktan gelmişlerdi, yine karanlığa gidiyorlar. Bu sürü çok kalabalık. Denizdeki dalgalar gibi sayısız. Geçmişi yok, geleceği yok.
Sakın onlara kapılıp gitme!
Onların yıldızlardan haberleri yok. Gökyüzünden yer yüzüne, dünyanın merkezindeki sevgiden haberleri yok.
Yapma çiçeğe benzerler; sahte, renksiz ve kokusuz…
Sakın onlara kapılıp, gitme!”
İlgili ürünler
Berdel 2
Sonunu görmediği yolu yürümekten hep korkan bir adamdı
Rezan Şahmaran. Hayal kırıklıklarına uğramaktan hoşlanmayan, insanlara çok sevmediği müddetçe bağlanmayan, sevgisini heba etmeyen bir adamdı.
Zorlu yolların sonunda hayatına bir kadın girdi.
Önünü arkasını düşünmeyi, olanların sonucunu
ölçüp biçmeyi unutturdu ve korkusuzca sona gidebileceğini öğretti o kadın.
Hesapsız kitapsız yürümenin güzel tarafını
bu kadın sayesinde öğrendi. İstemediği, sevmediğini defalarca kez yüzüne vurduğu
kadını bir felaketin sonunda kaybetti.
Kaybetmekten korkan bir aşık olacağı aklının ucundan geçmezdi. Nitekim Rezan Şahmaran’ın kalbi sevdanın yakıcı ateşine yandı. Yandı ve kaybetmekten ölesiye korktu.
Bir zamanlar sevmediği kadına, korkusunu pervasızca haykırdı:
Allah der ki; kimi benden çok seversen onu senden alırım.
Ve ekler: Onsuz yaşayamam deme, seni onsuz da yaşatırım.
Yemin ederim seni benden önce alacak diye
çok sevmekten korkuyorum!
Sevdim Gitti
Çırpınıyorum, boğuluyorum.
Olmadığın her an biraz daha
ölüyorum, biraz daha seviyorum.
Bir yerden eksiliyor, bir
yerden büyüyorum. Yokluğunda
eksiğim, tamamlanamıyorum.
Beni sevmediğin her an yok
oluyorum, parçalanıyorum.
Oysa ne güzel severdik birbirimizi,
hep en acıyan yerlerimizden
öpmez miydik? Hep sarmaz mıydık
yaralarımızı?
Gel artık, ben hep buradayım.
Sensiz eksiğim, yalnızım.
Gel artık.
Bıraktığın yerdeyim.

Değerlendirmeler
Henüz değerlendirme yapılmadı.