Anahtar – Ya Öye Değilse lerim Var Benim
₺432,00 Orijinal fiyat: ₺432,00.₺345,00Şu andaki fiyat: ₺345,00.
3 adet stokta
Anahtar – Ya Öye Değilse lerim Var Benim
Nasıl insan olabiliyorsun, nasıl bir olabiliyorsun evren ve dünya ile Bu kadar insanlığa aç Yaşamaya kÖr Sevmeye hakir gÖrmüş iken varlığını Nasıl, bütünleşeceksin tüm yaratılışla ve tanrı ile Tanrının, konuşmadığını, gÖrmediğini, duymadığını bilmez gibi Sessiz mi kalacaksın, yalnızlığının çığlıklarınahellip; Sahi kim Öğretti, kim anlattı sana BİRlemenin kendinle mümkün olacağını Ben olmadan nasıl BİRleyeceksin ki kendini. Aynalık yapmayacaksam korkularına Nasıl ayırdına varacaksın cesaretinin Yoksa sen de ben gibi Sol yanağına tokat atana, sağ yanağımı çevirecek kadar aziz olamadın mı henüz? Biliyor musun? çocukluğumdan beri iki şeyi ilke edindim; bunlardan biri erişebildiğim ve erişemediğim tüm insan ve canlıya, sonsuz ve sınırsız sevgi vermek idi Diğeri ise erdemli ve onurlu bir bilge olmaktı.
İlgili ürünler
Hachiko
Bundan 100 yıl kadar önce, bir köpekle bir profesör arasında, sonraları tüm dünyayı derinden etkileyecek bir dostluk başladı. Fakat bu dostlar, profesörün ölümüyle kısa süre sonra ayrılmak zorunda kaldı. Peki bir köpeğe ölümün ne olduğunu anlatabilir misiniz? Elbette hayır. İşte Hachiko da bu yüzden, en yakın dostunu yaklaşık 10 yıl boyunca bekledi. Hem de her gün, aynı saatte ve aynı yerde. Köpekler, yüzyıllardan beri insanların en sadık
dostlarıdır. Ancak bazı dostluklar, filmlere ve kitaplara konu olacak kadar büyük izler bırakmıştır hafızalarda. Sahibini yıllarca, sabırla beklediği tren istasyonuna heykeli dikilen Hachiko’nun hikayesi, genç yaşlı demeden tüm kalpleri ısıtacak türden. Hachiko bize hiçbir zaman vazgeçmemeyi öğretti. Bize sadakati ve bağlılığı öğretti. Umudu ve inancı öğretti. Sabrı ve sorumluluğu öğretti. Ama hepsinden öte, Hachiko bize arkadaşlığın gerçek anlamını ve Sevdiklerimizi asla unutmamayı öğretti.
Teşekkürler, Hachıko.
Sevdim Gitti
Çırpınıyorum, boğuluyorum.
Olmadığın her an biraz daha
ölüyorum, biraz daha seviyorum.
Bir yerden eksiliyor, bir
yerden büyüyorum. Yokluğunda
eksiğim, tamamlanamıyorum.
Beni sevmediğin her an yok
oluyorum, parçalanıyorum.
Oysa ne güzel severdik birbirimizi,
hep en acıyan yerlerimizden
öpmez miydik? Hep sarmaz mıydık
yaralarımızı?
Gel artık, ben hep buradayım.
Sensiz eksiğim, yalnızım.
Gel artık.
Bıraktığın yerdeyim.

Değerlendirmeler
Henüz değerlendirme yapılmadı.