Ya Gitmeseydi?
₺210,00 Orijinal fiyat: ₺210,00.₺168,00Şu andaki fiyat: ₺168,00.
5 adet stokta
ya gitmeseydi?
Kiminin varlığı… Kimininse yokluğu ağır geldi diye ayırmadık mı yolları? Zordur gitmeler… Bazen gidenlere, bazen kalanlara… Hayatımız bize ait olsun diye düşüyoruz yollara, aradığımızı bulmak için… Vazgeçmeden olmuyor hiçbir başlangıç ve vazgeçtiklerimizin yasını tutmadan yeni yollarda çiçekler açmıyor. Kolay olanı yaşamak kaderi yazdırır mı ki? Bize ait olana ulaşmak için değil mi karşılaştığımız tüm zorluklar? Sınavsız bir sonuç yokmuş meğerse… Kimler gitmedi ki bizim addettiğimiz, ruhumuza yoldaş tuttuğumuz… Her gidiş ne kapıları kapattı da başka kapılar açtı. Ulaşılan yerlerde bıraktık eski halimizi, tüm uğurlamaları ya da uğurlanmaları… Gel denmez ki yürekten sana gelene, git denmez ki yola düşene… Bazen kalmayı bilemedik, bazen uğurlamayı… Ne çok gidişlere şahitlik ettik. Nedenler, niçinler… Kabullenilemeyen yolculuklar, varken yok olan, geride kalan boşluklar… Canlılığına binlerce ispat arayan ruhsuz yaşamlar…
İlgili ürünler
Berdel 2
Sonunu görmediği yolu yürümekten hep korkan bir adamdı
Rezan Şahmaran. Hayal kırıklıklarına uğramaktan hoşlanmayan, insanlara çok sevmediği müddetçe bağlanmayan, sevgisini heba etmeyen bir adamdı.
Zorlu yolların sonunda hayatına bir kadın girdi.
Önünü arkasını düşünmeyi, olanların sonucunu
ölçüp biçmeyi unutturdu ve korkusuzca sona gidebileceğini öğretti o kadın.
Hesapsız kitapsız yürümenin güzel tarafını
bu kadın sayesinde öğrendi. İstemediği, sevmediğini defalarca kez yüzüne vurduğu
kadını bir felaketin sonunda kaybetti.
Kaybetmekten korkan bir aşık olacağı aklının ucundan geçmezdi. Nitekim Rezan Şahmaran’ın kalbi sevdanın yakıcı ateşine yandı. Yandı ve kaybetmekten ölesiye korktu.
Bir zamanlar sevmediği kadına, korkusunu pervasızca haykırdı:
Allah der ki; kimi benden çok seversen onu senden alırım.
Ve ekler: Onsuz yaşayamam deme, seni onsuz da yaşatırım.
Yemin ederim seni benden önce alacak diye
çok sevmekten korkuyorum!
Sevdim Gitti
Çırpınıyorum, boğuluyorum.
Olmadığın her an biraz daha
ölüyorum, biraz daha seviyorum.
Bir yerden eksiliyor, bir
yerden büyüyorum. Yokluğunda
eksiğim, tamamlanamıyorum.
Beni sevmediğin her an yok
oluyorum, parçalanıyorum.
Oysa ne güzel severdik birbirimizi,
hep en acıyan yerlerimizden
öpmez miydik? Hep sarmaz mıydık
yaralarımızı?
Gel artık, ben hep buradayım.
Sensiz eksiğim, yalnızım.
Gel artık.
Bıraktığın yerdeyim.

Değerlendirmeler
Henüz değerlendirme yapılmadı.